جزییات خبر

پنج شنبه / ۶ آذر ۱۳۹۹ / ۲۱:۵۰
سرویس : حمایت
کد خبر : ۱۷۸۸۰۴
گزارشگر : ۴۸۷
سرویس حمایت
با حضور رئیس کمیته امداد؛

نخستین سامانه پاسخگویی استانی کمیته امداد در خراسان رضوی افتتاح شد

نخستین سامانه پاسخگویی و ارتباطات مردمی استانی کمیته امداد در خراسان رضوی با حضور رئیس کمیته امداد افتتاح شد.

(پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹) ۲۱:۵۰
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، در مراسم افتتاح سامانه ارتباط مردمی این نهاد در خراسان رضوی با اشاره به افزایش نیازمندان جامعه در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: باتوجه به میزان خودکفایی خروج مددجویان از تحت حمایت، افراد نیازمند جدید جایگزین می‌شوند که برای سال آینده پیشنهاد ۵۰۰ هزار نفری در بودجه ۱۴۰۰ درخواست شده است.
 
بختیاری به اشتغال به عنوان یکی از ابعاد توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس بودجه امسال ۶۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال مددجویان درنظر گرفته شده و ۲۰۰ هزار شغل توسط این نهاد در سطح کشور ایجاد می‌شود.
 
رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: در هشت ماهه سال جاری ۱۱۴ هزار شغل برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شده است.
 
وی با ابراز امیدواری برای همراهی و حمایت همه جانبه دستگاه‌ها و شبکه‌ بانکی اضافه کرد: این نهاد به کارآفرینانی که بتوانند زمینه اشتغال ۴۰ مددجوی تحت حمایت را فراهم کنند، تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌کند.
 
بختیاری اظهار کرد: کمیته امداد خراسان رضوی در جلب اعتماد مردم موفق بوده و اعتماد مردم مهمترین سرمایه اجتماعی این نهاد است.
در ادامه این مراسم، نویدرضا خدیوی، مشاور رئیس و مدیر ارتباط مردمی کمیته امداد با بیان اینکه برای نخستین‌بار در بین دفاتر کمیته امداد استانی، سامانه پاسخگویی و ارتباطات مردمی کمیته امداد در خراسان رضوی به صورت پایلوت ایجاد شده است، گفت: براساس برنامه‌ریزی با راه‌اندازی این سامانه در استان‌ها و در سطح ملی، بتوانیم میزان دسترسی جامعه هدف را افزایش تا مراجعات آنها را در شرایط کرونا کاهش دهیم.
 
وی ادامه داد: سامانه ملی پاسخگویی این نهاد در سطح کشور در مرکز به زودی راه‌اندازی می‌شود که هدف آن تسهیل ارتباط و در سطح گستره کشوری است تا کل کشور از هر نقطه‌ای بتوانند به آن متصل شده و بدون مراجعه به دفاتر این نهاد، مشکلات خود را مطرح کنند.
شایان ذکر است در استان خراسان رضوی مخاطبان کمیته امداد خیران و نیازمندان می‌توانند از طریق سامانه ۳۱۲۸ درخواست‌های خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت به موارد آنها رسیدگی شود.
این سامانه هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر آماده پاسخگویی به جامعه هدف کمیته امداد است.
انتهای پیام
تعداد بازدید : ۱,۲۰۰
(پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹) ۲۱:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید